Heejsan,

Hejhopp. Imorse han jag ej blogga,tyvärr. För jag vaknade vid 8 kanske
när mamma väckte mig. Sen skulle lillebror och pappa iväg och sen skulle mamma cykla upp till Asarum där vi skulle vara. Men jag var så trött så jag funderade på att ta bussen lite senare (jag har problem me mina knän och har svårt att cykla långt) Men det gick ingen buss vid rätt tid så pappa och lillebror var snälla och väntade medan jag gjorde mig iordning.
Så var vi där i några timmar. Jag hjälpte till som medic och tog betalt :)
Lillebrors lag (okleaves)Förlorade 1 match och van sin första match :D Grattis till dom ;)
Sen stack vi till Karskrona och kollade på Seniorerna. Dom förlorade med 7-8 .
Sen åkte vi inom ronneby och jag träffade mina söta kusiner. Och nu sitter jag hemma och tittar på Robin Hood :D Lägger in lite bilder senare :)
                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0